Bra helg!

Helgen var faktiskt bra, jag hade inte allt för stora förhoppningar på Isafjordur om jag ska vara ärlig. Men stället överraskade mig, det var en mysig liten by som låg fint mellan alla höga fjäll. Backen var inte heller fy skam! Så tävlingarna gick även dom fint. Hade kanske kunnat fått med oss lite bättre resultat hem, men men det kommer nästa helg istället! 



Här är tävlingsbacken och längst nere vid havet ligger själva byn!



Jag och Jon-Vidar tog en liten strandprommenad efter tävlingen i lördags!
Rätt häftigt hur fjällen går rätt ner i havet.



Var lite halvkasst väder när vi åkte hem, efter bara en timme så var det stopp på vägen på grund utav att en bil sladdat runt... Men allt gick bra!



Dock blev det ännu sämre väder i slutet av resan och vi rullade fram i 10-20 km/h under ett tag. Men tillslut kom vi fram i alla fall och resan på 8 timmar enkel tur gick fint!

Nästa helg drar vi vidare till östkusten för nya tävlingar, nu väntar några dagars träning på hemmaplan först!

//Markus

Kommentarer
Postat av: Kicki

Häftig natur Kul att det blev en bra Helg, Hade oxå en bra Helg med Uppvakting o Allt. Din Mamma ä Toppen Hon Hjälpte oss så festen Flöt på Fint Tack för Gratulationen Kram Kicki

2011-03-15 @ 07:12:47
Postat av: Eva jakobsson

Fantastiskt vackra vyer! Kul att se några nya backar och nya byar förstår jag!

Tur att vi inte visste vilket dåligt körväder det var- men du är en lugn och trygg chaufför som tur är!

2011-03-15 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0