Crans Montana

Nu är jag på plats i Crans Montana och har varit det i 3 dagar. Det är dock kasst internet och det har varit fullt upp nu första dagarna så jag skyller den dåliga uppdateringen på det!

Annars är allt kanon här, fint ställe och nästan perfekt väder. Det har varit sol alla dagar sedan jag kom ner hit till Schweiz, så man ska väl inte klaga.

Resultaten är väl inte lysande just nu, men de är som de är...

Och jag kan inte lägga upp bilder på grund utav kasst internet, men jag tar mycket kort och det är vackert här så bilder kommer =)

//Markus




Kommentarer
Postat av: mamma

Vi inväntar fina alpbilder och förstår att du har det bra där i bergen! må så gott morbror Markus!!Kram

2011-01-31 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0