UNDERBART JENSA!!!

Fy fan vad lycklig jag är för Jens skull!!! Är det någon som var värd en VM-medalj så var det han! Som han har kämpat, så mycket skit han har fått höra och så bestämd han har varit. Jag har aldrig tvivlat på att han skulle komma tillbaka och inte han heller! Nu är han verkligen tillbaka, det har varit bra för han att få ligga lite i skuggan utav Hargin och Myhrer inför VM. Han har kört riktigt bra och senaste WC tävlingen var han ju faktiskt snabbast i andra åket. Åh jag är så jävla glad bara, vet inte vad jag ska skriva! GRATTIS JENS JENSA BYGGIS BYGGMARK! DU ÄR KUNGEN!



Där satt den! Mitt i prick!



De här korten är från sista året i Tärna 2006. Sedan dess har det gått upp och ner. Men visst fan är han på topp för att stanna nu! =)

Jag måste ju erkänna att mitt tips för dagen inte var det bästa men det skiter jag i. Det viktisgaste var ju att Jens tog medalj! Hoppas ni inser hur stort de är att ta den här silvermedaljen efter 3 riktiga hundår!

Allt jag har och säga om denna pöjk!

Sen var det ju bäddat för en ännu större svenskdag, synd att inte de andra grabbarna pallade för trycket idag. Klart en tanke går till dom med. Men dom kommer tillbaka och kommer vilja ha visa vad dom går för redan i nästa WC.


//Markus

Kommentarer
Postat av: Isa

Det var härligt att se:) tur att ett åk inte pågår så länge för man håller ju andan från start till slut -så spännande :p

2011-02-20 @ 18:20:22
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Halla Sif

Så utrolig BRA =)

2011-02-20 @ 23:07:08
Postat av: Anonym

Fantastiskt roligt för Jens! Vi gläds med honom ,precis som du gör!

2011-02-21 @ 11:36:44
Postat av: Kicki

Kanooooon Jens Vikken Kille Hejja Hejja Hejja Tårarna kom ju för tusan Han ä såååååååååååå värd detta!!!!!!!!!!!!!

2011-02-21 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0