Tillbaka på Island igen

Då var man tillbaka på Island igen då, skönt...eller? Det är väl både och måste jag säga. De är skönt att vara tillbaka och landa lite. Jag har ju haft två kanon veckor nere i alperna. Vi hann med att besöka 4 olika skidområden och köra ett helt gäng med tävlingar och träningar. Vädret kunde vi ju inte heller klaga på! Det var sol och skönt varje dag! Det är så man vill ha det på sin semester...eller just ja, jag jobbade ju! :D

Idag har jag haft två träningar här hemma och faktiskt njutit utav lite sol här med =) Sedan packat upp och lämnat in bilen igen. Den är trasig så jag har fått en annan bil tills den är fixad.

Inte värt att skriva så mycket om veckorna i Schweiz, bättre att visa det istället!



Inget dåligt lunchställe...Det var dukat om man säger så!



Robert visar upp sig inför sin JVM premiär!



Stötte på Stickan med!



De är bra galet inom den här sporten ibland... Jag skrattade när jag tog den här bilden!



De här gänget drogs jag med i 2 veckor.



Sista dagen på resan var vi och tävla på ett ställe som heter Arolla som ligger på gränsen till Italien och var riktigt vackert!



Så här kan de se ut när man har midre koll under ett hopp i störtlopp!



Dom har glidarna landade på sjön utanför våran dörr varje dag.

//Markus

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hmmm inte dumt grabben !?!?!?!? undrar om man ska byta jobb???? Helt otroligt fint o du lunchställena va inte tokig. Säg till när det blir Lunch nästa gång(fniss)Stor kram från Härnta (Pelle har varit 10dar i Arabba måste va i närheten av där ni va sista dan)

2011-02-08 @ 07:09:04
Postat av: Eva jakobsson

Håller med föregående! Det där ser otroligt häftigt och härligt ut! Jag längtar till Alperna när jag ser bilderna- så härligt du verkar ha haft det!!

2011-02-08 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0