KAOS!

Ja ja, den här veckan har inte varit annat än kaos, det är prblem med träningar tävlingar och resa. Jag vet inte vad jag ska ta mig till ibland. Till att börja med så är alla mina åkare hemma igen och det innebär att vi har prblem om vi bara kan ha en träning per dag. Vi försöker förhandla med kommunen och få hjälp så att vi kan träna till kl.20 istället för till klockan sju... Vilket inte borde vara ett stort problem. Men det går så otroligt segt med besluten ibland.

Om vi ska fortsätta i allt kaos så är det inte snö på många ställen på Island nu, vilket ställer till stora problem med tävlingschemat. Dom vet inte vilka tävlingar dom kan hålla och har rätt dåligt med backup planer. Detta innebär i sin tur problem nummer 3 för mig, vilket är resan till Åre.
Jag har nu 10 åkare som vill åka och hoppas verkligen vi kommer att åka, men det beror på hur dom gör med tävlingarna här på ön med. Vissa åkare tävlar hellre här än i Sverige på grund av en inbördes cup. Som jag sedan tycker är midre viktig... Så möte igen ikväll där vi ska försöka klura ut hur vi ska göra. Vi måste komma med beslut imorgon om vi ska få några flygbiljetter och annat som måste bokas.

Så för att sammanfatta det hela så är det KAOS just nu! Personligen har jag även jobbat extra på skidskolan måndag och tisdag och inte haft mycket tid över till allt de här. Jag hoppas vi kommer fram till något vettigt ikväll och får lite klarhet i allt kaos.

Yes, det var väl de jag vill spy ut mig idag, hoppas jag inte låter allt för bitter... Men jag är ju redan en bittergubbe enligt min syster så jag tar väl på mig det.



Längtar tills man kan börja leka lite mer och ha skoj i vårvärmen igen!

//Markus

Kommentarer
Postat av: syster

..men min favoritbittergubbe och en väldigt härlig sådan :) Hoppas att det löser sig så att du kan komma och hälsa på oss!kramar

2011-02-23 @ 19:09:45
Postat av: mamma

......int´är du bitter! En superkille tycker vi!

2011-02-23 @ 22:30:42
Postat av: Kicki

Men Marcus du låter mer "bitter" Äh sluta nu. Vi hade ju tävling i helgen i dagarna 2 phu MEN det gick braaaa. o kul Vi har ju Proffsiga medhjälpare. Ha det o Kram på dig.

2011-02-28 @ 13:20:45
Postat av: Simon

Haha, mackan du kommer inte ha en chans i wingbench;)

2011-03-03 @ 10:29:02
URL: http://simonchorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0