Bara slalom kvar nu!

Den här VM-dagen var ju helt okej, missade lite på mitt topp 3 tips men kan ju inte påstå att jag var helt ute och cyklade. Dom var ju trots allt topp 5 alla. Men Matts däremot hade inte sin bästa dag, han åkte helt okej men har bra mycket mer att ge.

Om vi ska blicka framemot damslalomen imorgon så tror jag, som alltid starkt på svenska laget. Om jag ska börja gissa de svenska placeringarna: Maria VINST, Tessan 7:a, Frida 10:a och Emelie kommer på en 15:e plats.

Pallen: 1: Maria! 2: Schild och 3:a blir Riesch. Mitt tips, får väl se om jag prickar in fler rätt imorgon!

Släpper vi VM så har min dag varit helt okej, lugn fredag. Med två riktigt bra slalomträningar. Körde på tid idag och åkarna laddade på för fullt, riktigt skoj att se. Imorgon ska jag försöka få in en slalomträning mellan åken på VM. Får väl se hur det går.



Det var ett par skärmglidare som provade lyckan under gårdagens träning. Det såg tungt ut för dom i början men efter ett tag fick dom luft i seglet =)

Nu fredagsfilm och sedan sängen!

//Markus

Kommentarer
Postat av: mamma

snart slalomdamerna- håller på dina tips!

2011-02-19 @ 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0