Ett race kvar!

Jaha, då var även mästerskapen avklarade! De gick faktiskt riktigt bra för mina åkare. Jag var nöjd i det stora hela =) Tävlingarna avgjordes nere i Reykjavik vilket var trevligt. Dom har ett fint skidområde och tävlingarna flöt på fint.
Nu är jag tillbaka i Akureyri och ska köra 3 dagars träning innan det är dags för sista tävlingshelgen för iår. Dom tävlingarna kommer gå här på fredag, lördag och söndag. Ska bli riktigt skoj!

Annars så börjar jag väl känna att slutet på Island närmar sig... Den andra maj reser jag hem till Sverige! Ska bli fint att komma hem igen! Var ett tag sedan sist.

Sedan är det ju nästa år... hur det nu blir?! Jag har svårt att bestämma mig för vart jag ska vara. Men tror jag ska kunna få klart det inom kort!
Det känns som att jag har gjort mitt här på Island och bör röra mig vidare, självklart har jag möjlighet att jobba vidare här men vet inte om det skulle vara de bästa för mig.

Som ni hör så är det lite tankar som rullar i huvudet just nu. Annars försöker jag köra på med träningar och njuta utav vår dagarna som bara blir bättre och bättre uppe i backen!

Lite bilder ifrån Reykjavik!



Det är bra lutning på tävlingsbacken!





Simmi njuter i finvädret och ni kan även skymta Reykjavik i bakgrunden!



Helgen avslutades med Parra! Blev dock lite sent på Söndag då dom körde både GS och parra...
Tävlingen var klar vid åtta på kvällen och sedan en fin bussresa hem till Akureyri innbar att vi var hemma halv tre på natten!



Men jag kom hem med 2 nya sköna priser!

//Markus

Kommentarer
Postat av: mormor

Bravo!så roligt att höra och så härliga bilder här går det sakta men säkert framåt de kanske blir en pokal här ochså,Välkommen hem så ses vi,kram från oss!

2011-04-05 @ 16:11:27
Postat av: pappa

Blir bra vilket du än väljer....sätt upp +/- för respektive ställe..........= lösning (förhoppningsvis).

Glöm inte att turisterna kommer.....innan du drar....

Kul att det kom ett inlägg till slut i bloggen.......Kram Pappa

PS

Pris? Var du med och tävlade eller var det några av dina åkares priser?

2011-04-05 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0